Program

Programmet är under produktion för  Inspirationsdagen 2018 Stockholm

Moderator: Jacob Albertsen, NordiskeMedier 

Med kärlek, energi och dynamik leder han en framgångsrik företagsgrupp. 

John har haft en fantastisk resa och har många synpunkter på branschen, både idag och vad som ska hända i framtiden med försäljning och service. 

Möt John Marnell, vd på J Bil

Är det viktigt med nöjda kunder?  Självklart är det ett viktigt grundkrav att man som kund är nöjd med verkstaden. Det är den totala kundupplevelsen för en service kund som avgör om kunden är mycket nöjd eller inte. Så här går det till att på ett effektivt sätt säkerställa kundupplevelsen. 

Gustav Tidström, Huthwaite International

 ”Förstärkt verklighet” i framtidens verkstad

 Bosch kommer att visa hur man kan använda en Common Augmented Reality Platform (CAP) för service och reparationer. AR-tekniken, förstärkt verklighet, skapar unika möjligheter för verkstadsarbetet. 

Per Rasmussen, Sales Director, International Key Account Manager Bosch

 

Det är inte bara Godkänd bilverkstad som är på G

SFVF har ett antal andra certifieringar på G för branschen utöver GBV.

Vad innebär det för branschen, hur påverkas branschen och vad innehåller de?

Bo Ericsson, vd SFVF

Dagens utmaningar, morgondagens möjligheter 

Branschen samtliga aktörer står inför förändring. Vilka utmaningar och möjligheter ser vi? 

Kristian Revay, Manager Time Standards & BI, CAB Group

Prisutdelning - MotorMagasinets och SFVF:s Initiativpris 2018

Juridik på verkstaden - viktigt att tänka på, 

Ulf Stefansson, SFVF

Den 8 november är det premiär för Motorgalan 

 Möt några av finalisterna

Avslutning